برای تو...

برای تو مینویسم:دیدگانم برای این امده اند تا تو را تماشا کنند.

برای تو مینویسم:لبانم برای این امده اند تا نام تو را فریاد کنند.

برای تو مینویسم:دستانم برای این امده اند تا به دور تو حلقه شوند.

برای تو مینویسم:گامهایم برای این امده اند تا به سوی تو بشتابند.

برای تو مینویسم:قلبم برای این امده است که تو را بستاید.

برای تو مینویسم:دلم برای این امده است که تو را در خود بنشانند.

برای تو مینویسم:جانم برای این امده است که به پای تو قربانی شود.

برای تو مینویسم:به جای دسته گل بزرگی که فردا بر قبرم نثار میکنی امروز با شاخه گل کوچکی یادم کن.

به جای سیل اشکی که فردا بر مزارم میریزی امروز با تبسم مختصری شادم کن.

به جای ان متن های تسلیت گویی که فردا در روزنامه ها برایم مینویسی امروز با پیام کوچکی شادم کن.

من امروز به تو نیاز دارم نه فردا.

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 22 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.hatamipour.de

سلام دوست خوبم من به روز شدم / منتظره شما دوستا ن گلم هستم/وصیت عشق یادت نره بخونی / عشق آن نیست که به هم خیره شویم
عشق آن است که هردوبه یک سوبنگریم
برایتان آرزوی بهترینها رو دارم شاد باشید


سحر چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:06 ب.ظ http://lovelyqatargirls.blogfa.com

خیلی جالبه وبلاکت به ما هم سر بزنی ممنون می شیم مرسی عزیز :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد